last night you kissed me and said i was the one

kan medela att av det jag skulle göra idag så har jag endast åkt till lidköping, fast hittade ingenting och sen har jag kollat klart på hela sex and the city boxen så inget mer tjöt om det! skulle ju gått promenad oh städat oh träna men hepp. fast senare idag ska jag faktiskt ta tag i saker och ting för det är faktiskt sista dagen på 2010!
så nu får ni ännu en irriterande lista på saker jag ska göra senare innan jag åker till skara bara för att jag ska kunna hålla reda på saker och ting själv. here it goes:
• packa till kvällen
•träffa sandra
• låååång dusch - dirrsan efter promenixen
• måste gå en stund så jag får bort överskottsenergi - efter solningen kanske
•träffa simon&dom en stund - måste göra det innan 2010 är slut
• ica
• få pengar av mamma till foooood
•sola - första jag ska göra

ja just nu kommer jag inte på något mer men det är säkert mer saker, vi får se ifall jag lyckas med allt detta! får ta och gå upp riktigt tidigt om jag ska klara det. ställer klockan på tio så får vi se hur det går :)


ääääääääääälskar denna diesel reklamen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0