i need time

hejsan svejsan, kom precis hem från bussen och som vanligt säter jag på datan direkt. illa. attans vad kallt det är ute speciellt på morgon när jag cyklar till bussen, det är ju minusgrader då iallfall :o tragiskt, borde egentligen ta fram min varma oh sköna vinterjacka men nä det är bannemej höst och då ska ingen vinterjacka fram hur kallt det än är! nu ska jag plugga till kommunikations provet vi har imorgon, hur mycket det nu blir gjort utav det men får försöka iallafall. pusshej babes

                                                     steeek i smögen 2009

stek


Kommentarer
Postat av: ida

inga kan steka som vi babe

2010-10-27 @ 17:02:56
URL: http://heyida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0