we will never ever be apart

hejsan hoppsan, har precis vart hos mormor med oscar oh vi har fikat oh lite sånt. och måste berätta att min mormor är sötast för varje gång oscar fick sms så trodde hon någon ringde på dörren, hahah.
fick precis mitt csn-kort också, vilket är typ ett rabattkort för studenter. har bland annat rabatt på nelly och zoovillage sweeeet.
har föresten bestämt mig att ha en mysdagmed mig själv idag bara kolla på film oh slappa, dock kanske det blir att åka till sil och träffa saknade människor ikväll. men ska fortsätta nörda please don't let me go - olly murs eftersom den är riktigt skön och får en på lite bättre humör, såg nu med när jag va inne på hans hemsida att han släpper en ny singel i november så jag provlyssna oh den verka riktigt bra faktiskt!  pussar&kramar.


                                                              här är låten på spotify.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0