hello mister kingston

det har precis varit den bästa dagen på hela 2011, det har kännts som sommar och jag har hunnit med jättemycket helt otroligt underbara grejor, eller ja egentligen kanske det inte är något extra men har blivit suuuuuuper glad av allt ändå! jag skrev ju i inlägget förut vad jag har gjort alltså klippt mig och slingat håret, slingerna syns inte på bild typ. men när vi gått runt på marknaden och köpr massa marknadsgodis♥ så åkte vi till gif för att träffa lite vänner och sen skulle jag åka på utvecklingssamtal i skara vilket jag gjorde och till och med det gjorde mig glad, sen åkte mamma och jag till donken och köpte glass, MUMS. sen tillbaka till gif och träffa ida och sen träffade vi edwin och william en stund som hade spelat basket. TOPPENDAG.
vet ni något bra silvershampoo, SÄG TILL!


mmmmmmm donkenglass

har kortkortkort hår

slingorna syns inte.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Svarfvar

Va snyggt det blev!! :) Hmm tyvärr jag kan inte så mkt om Nikon men jag har hört att Tamron 28-75mm f 2,8 ska vara bra! Rätt dyrt :( Ligger runt på 4000 kr.

2011-04-15 @ 13:04:31
URL: http://mikaelasvarfvar.blogg.se/
Postat av: amra

snygg chey<3

2011-04-15 @ 21:03:14
URL: http://amras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0