one of us is gonna die young

satt inte vid datan en sekund igår men hann med destu mer, började med att jag kollade fotboll med grabbarna och sedan drog vi hem till erik och köpte med köket medan vi kollade på liverpool, cezar va med också och jag kan lova att han blev riktigt tjock på mindre an tio minuter hah lillplutten.. och som ni kanske märkte där med så gick mitt lilla nyttighetsgrejs åt helvete. sen var det fullfart hem och fixa till mig lite smått sen tog jag bussen till skara där jag skulle möta kikki och åka till skövde, vilket vi gjorde. men väl framme så fick vi fnatt och ville hellre till lidköping så vi tog bussen dit tio minuter senare. i lidköping träffade vi lite kompisar, gick ut i spöregnet, kände på vattnet,  'övningskörde' och hade allmänt kul. nu ska jag äta för är så jävla hungrig och sen ut i ovädret och träna i två timmar med min kära hund, grymt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0