sommartider kom och lek en sommarlek

igår körde vi förfest här och sedan vidare till sandra där jag träffade massa folk som jag inte sett på jättelänge, vilket var riktigt roligt! givetvis så råkade jag bita eller något på en tand så lite av min tandställning lossnade, haha sjukt fult. detta gjorde att jag fick gå upp vid åtta imorses och direkt in till tandläkarn i lidköping där dom rättade till det. men tur var väl det, för väl i lidköping fick jag och mamma shopping fnatt så vi gick på stan i fyra timmar med, knepiga personer är vad vi är..
nu åker jag med pappa oh cezar oh badar, puss
tyvärr tog jag inga bilder igår men jag tar och visar lite bilder från igår oh förrgår :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0