2010,

har nu satt på  min stationära data för femte gången sen jag fick min nya älskling, känns lite sorglig faktiskt att jag övergett denna så bara.. hahah skoja som fan, denna datan har ett rest in peace eller är pensionerad eller liknande haha.
orsaken till att jag satte på denna va iallafall för att jag trodde den andra gått sönder då internett helt plötsligt la av och det sto att jag inte hade internettuppkoppling eller något liknande, men när oscar kollade på den så visade det sig att jag bara hade tryckt på en knapp som stängde av allt som hade med internett och göra! hahah kokkosnöt-elin i full gång :D men nu när denna ändå är på så tänkte jag lägga ut en liten kort sammanfattning av år 2010, alltså vääldigt kort på bara någon bild/bilder per månad :D OBS, ni får nu se bilder jag inte tror ni sett förut och jag bjuder en hel del för vissa är hemska mihihihihiiihih
here I goo

januari


dan efter nyår lekte jag ida & erik i snön, åkte till göteborg med ida oh inhandlade mig ett par nördglasögon som jag just då älskade, hade även massa mysiga hemmakvällar med dom i sil och bodde med ida i min kusins lägenhet under drygt två veckor då hon va i thailand.

februari




klippte mig och var otroligt onöjd för att jag tyckte det blev för kort? haha! åkte skidor i geilo med ett härligt gäng! hade ett band med ida albin & gabriel på musiken i skolan och vi sööög :D börja även dra ut massa tänder & ville ha godisförbjud

mars




hade massa nationella prov, va ute och sprang ganska ofta (duuuktigt) & lekte 24/7 med ida och vi dampade oss som vanligt, bakade med ida oh marcus & bowlande med klassen.

april





påsk, blev kär, grillkväll hos albin med massa, va hundvakt åt santos mycket, köpte magnum gold för första gången, tog spex foto, fixade mitt gymnasieval och ändrade mig för typ 7 gången & bestämde klasströjan (hela klassen hade RÅDAMP) 


det va endel vaaa? får bli resten någon annan gång och attans vad kuldet är att sitta och kolla igen gamla bilder, hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0