dear world, you fuckning need me

hej och hå, tänkte börja med att säga att jag har haft en riktigt händelserik dag! har hunnit med sjukt mycket med tanke på att jag vakna vid ett och det har varit underbart, älskar att göra mycket på dagarna :D
det börja med att jag och jossie bestämde att dra till skövdes badhus så vid fyra tog jag jossie simon filip och oskar bussen till skövde för att bada, men det visade sig att det stängde sex och inte nio som vi trodde så vi drog till donken istället medans vi bestämde oss för att basta hemma hos oskar istället så vi drog hem till honom, som bor långt bort som fan! ohså basta vi och sprang ut och rullade oss i snön, och självklart blev man typ tacklad ner i snön också så jävla kallt. efter vi bastat och allt så kollade vi lite på göta kanal 3.
alla utom oskar blev hämtade vid halv tolv typ och åkte hem till jossie där vi drack té & spelade spelet "så kan det låta" där man typ skulle förklara ord för varandra. SKITKUL! typ "vad gör man när man har sex?" "STÖNAR?!" hahaha.
dom stora pojkarna skulle upp och jobba tidigt så dom drog hem medans jag & jossie satte oss och skypa en stund och nu sitter vi hos emmesjö med honom hambäck anton & martin och vi spelar fifa med mera och ska dygna. om en halvtimma klockan sju så ska vi gå till donken och köpa frukost, göttttttt. :D


mark salling, hej snygging


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj !

Nu har jag lottat ut, 3 lyckliga finalister, kika in på bloggen om du är en av dem ;)

Om det inte är du, så ska du inte va ledsen, det kommer mer tävlignar. Du kan

då passa på att rösta på nån av dom 3 finalister. Kram ;)

2011-01-07 @ 17:25:22
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Halloj !

Nu har jag lottat ut, 3 lyckliga finalister, kika in på bloggen om du är en av dem ;)

Om det inte är du, så ska du inte va ledsen, det kommer mer tävlignar. Du kan

då passa på att rösta på nån av dom 3 finalister. Kram ;)

2011-01-07 @ 17:25:31
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vilken tjusig blogg jag trilla in i :)

allt bra med dig?

2011-01-07 @ 22:49:23
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Jo bara bra med mig :)

vad har du för dig då?

2011-01-08 @ 01:39:44
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0