your fingertips across my skin

klarade av att dygna & har inte sovit sen dess!! vi blev lätt rastlösa med löste det lätt med att spela samma spel som natten innan vi lagade även tacos vid ca ett och frammåt fyra så bestämde jag och jossie oss för att åka till skövde oh bada vilket vi gjorde och drog med oss anton och alexander. det var riktigt kul och jag har inte varit sådär jobbigt trött någongång faktiskt :D
nu har jag i vilket fall kommit hem till götene igen och käkat en kebabtalrik, illgött. håller även på att skriva en inlämning som ska va klar innan jag åker till lindvallen och jag börjar nu känna hur tröttheten kommer fram. det hade varit riktigt härligt att lägga sig i sin säng och sova en natt hemma själv för första gången på 2011!
men hepp, jag har beslutat mig för att komma en bit på arbetet så lika bra att fortsätta, ska dra mig upp vid halv tio imorgon med för att kolla på en fotbollscup som är i götene imrn, hah kommer vara död :D

föresten, förlåt för väldigt långa och få inlägg. men måste se till att njuta utav lovet medan jag kan!


bild från i sommras, saknar hårfärgen lite som är min riktiga färg men i sommar
blir det lite ljusa slingor i med ;) oh vet att det inte ser ut som jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0