belive me when i say i'll be here

skön morgon, vaknar upp ingen hemma, stressar som fan, missar bussen, tar en buss till lidköping för att sedan åka till skara, går till idrotten, det är basket, helt plötsligt blev jag väldigt sjukt så tog med en lärobok och tar mig en titt på oliver och gänget istället, wihiih så söt :D
kort sammanfattning av morgonen, har panik över min muntliga redovisning som jag ska ha imrn med men inte börjat med än, kanske dags nu.


förjäkla snygg nyhet på nelly.com, klicka på bilden så kommer ni dit.


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: aha okej! :D men i hela sverige då, vem är den bästa skådespelaren då, alltså av alla svenska som finns? :)

2011-03-28 @ 14:42:01
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0