kanske ger hon kärleken en andra chans, polarna är nånannanstans

tjenixen, har fotografisk bild vilket innebär tre timmar av redigering, herrejösses.. ska i vilketfall åka till skövde med idis direkt efter skolan oh hitta lite utklädnads saker till fredag då det är maskerad i lidköping. mina andra grejor kommer förhoppningsvis hem imorgon, wiho. och ni får tyvärr inte se hur jag ser ut förrän på fredag eller möjligtvis lördag då jag inte kommer ha tid att visa. kan meddela att jag har kommit in i någon otroligt irriterande panikångest attack eller något liknande. har hur mycket som helst att göra men så fort jag kommer hem får jag panik och slutar oftast med att jag ligger i soffan hela kvällen, nice. p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0