dreaming is believing

Hallojsan, jag är på toppen humör och gick upp en halvtimma innan jag brukar gå upp utan att ens vara tröt, det har inte hänt sen ja jag vet inte när! Nu ska jag sitta här lite mobbad i biblioteket ända tills mina klasskompisar som inte åker buss kommer hit och vi ska ha idrott, fotboll ute faktiskt men det känns bra det med vädret är toppen idag det med. Jag ska samla vuxenpoäng oh ringa till min tanläkare med och prata lite, ojojoj här händer det grejor.
kan ju även passa på att berätta att jag & emelie har en liten hemlig sak för oss, men den får va hemlig ändå tills vi vet om det går. Hihi puss!


mysig puss..


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund

2011-09-08 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0